Обмін та повернення товару в інтернет-магазині LUD.com.ua

На товари, придбані на сайті  LUD.com.ua , поширюється дія  Закону України "Про захист прав споживачів" . Щоб запобігти непорозуміння, просимо Вас звернути увагу на наведений нижче порядок здійснення процедури обміну або повернення товарів.

Покупець має право на повернення або обмін придбаного товару:

  1. Товар неналежної якості: несправний, має суттєві недоліки, що виключають його використання (вина компанії-виробника або компанії-постачальника);
  2. Товар належної якості, але з якихось причин не підійшов покупцю, при цьому товар не був у використанні, збережено цілісність упаковки (пломби тощо) та розрахунковий документ.

У магазині представлені різні групи товарів, які згідно із законодавством підпадають під обмін та повернення чи навпаки не підлягають обміну чи поверненню у зв'язок із такою групою.

Обмін товару у зв'язку з його не кондицією, псування відбувається безкоштовно за рахунок відправника за наявності "Акту" про такий випадок від пошти, який одержувач просить скласти співробітника поштової служби в момент виявлення такого випадку.

Повернення товару у зв'язку з особистими причинами покупця після "оформлення" - це і є фактично момент підтвердження та надання згоди, вияв бажання на придбання товару або під час телефонної розмови з менеджером і підтвердження, оформлення замовлення) відбувається за рахунок покупця.

Адреси для повернення та обміну товару:

Полтавська область, 39600, м.Кременчук, вулиця Академіка Маслова, 4, 3 поверх.

+38(098) 761 78 99

Владислав Володимирович Сахно


Товари належної якості

  1. До товарів  належної якості  відносяться всі товари, які не були у використанні, а також збережені їх товарний вигляд. Поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання та не перебував в експлуатації, за умови:
  2. збереження його товарного вигляду та споживчих властивостей;
  3. відсутність слідів використання та забруднень;
  4. збереження пломб, ярликів, бірок, захисних плівок;
  5. збереження заводського маркування;
  6. цілісності, неушкодженості, безпеки всіх елементів індивідуальної (заводської) упаковки;

Хто платить за пересилання товару належної та неналежної якості?

  • У разі повернення або обміну товару належної якості ми не відшкодовуємо витрати, пов'язані з вартістю послуг з доставки товару. У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.
  • У разі повернення або обміну товару  неналежної  якості ми відшкодовуємо всі витрати, пов'язані з вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем!

Повернення коштів

Після отримання та огляду товару протягом 5 робочих днів кошти будуть повернуті на реквізити за якими здійснювалася оплата.

Будь-які питання щодо обміну та повернення товару можна врегулювати шляхом переговорів між покупцем та адміністрацією магазину. Для цього потрібно просто зв'язатися з менеджером будь-яким зручним для вас способом.

Усі відносини регулюються згідно із Законом України "Про захист прав споживачів".

Вгору