Обмін та повернення товару в інтернет-магазині LUD.com.ua
На товари, придбані на сайті LUD.com.ua , поширюється дія Закону України "Про захист прав споживачів" . Щоб запобігти непорозуміння, просимо Вас звернути увагу на наведений нижче порядок здійснення процедури обміну або повернення товарів.
Покупець має право на повернення або обмін придбаного товару:
- Товар неналежної якості: несправний, має суттєві недоліки, що виключають його використання (вина компанії-виробника або компанії-постачальника);
- Товар належної якості, але з якихось причин не підійшов покупцю, при цьому товар не був у використанні, збережено цілісність упаковки (пломби тощо) та розрахунковий документ.
У магазині представлені різні групи товарів, які згідно із законодавством підпадають під обмін та повернення чи навпаки не підлягають обміну чи поверненню у зв'язок із такою групою.
Обмін товару у зв'язку з його не кондицією, псування відбувається безкоштовно за рахунок відправника за наявності "Акту" про такий випадок від пошти, який одержувач просить скласти співробітника поштової служби в момент виявлення такого випадку.
Повернення товару у зв'язку з особистими причинами покупця після "оформлення" - це і є фактично момент підтвердження та надання згоди, вияв бажання на придбання товару або під час телефонної розмови з менеджером і підтвердження, оформлення замовлення) відбувається за рахунок покупця.
Адреси для повернення та обміну товару:
Полтавська область, 39600, м.Кременчук, вулиця Академіка Маслова, 4, 3 поверх.
+38(098) 761 78 99
Владислав Володимирович Сахно
Товари належної якості
- До товарів належної якості відносяться всі товари, які не були у використанні, а також збережені їх товарний вигляд. Поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання та не перебував в експлуатації, за умови:
- збереження його товарного вигляду та споживчих властивостей;
- відсутність слідів використання та забруднень;
- збереження пломб, ярликів, бірок, захисних плівок;
- збереження заводського маркування;
- цілісності, неушкодженості, безпеки всіх елементів індивідуальної (заводської) упаковки;
Хто платить за пересилання товару належної та неналежної якості?
- До товарів належної якості відносяться всі товари, які не були у використанні, а також збережені їх товарний вигляд. Поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання та не перебував в експлуатації, за умови:
- збереження його товарного вигляду та споживчих властивостей;
- відсутність слідів використання та забруднень;
- збереження пломб, ярликів, бірок, захисних плівок;
- збереження заводського маркування;
- цілісності, неушкодженості, безпеки всіх елементів індивідуальної (заводської) упаковки;
Хто платить за пересилання товару належної та неналежної якості?
Повернення коштів
Після отримання та огляду товару протягом 5 робочих днів кошти будуть повернуті на реквізити за якими здійснювалася оплата.
Після отримання та огляду товару протягом 5 робочих днів кошти будуть повернуті на реквізити за якими здійснювалася оплата.
Будь-які питання щодо обміну та повернення товару можна врегулювати шляхом переговорів між покупцем та адміністрацією магазину. Для цього потрібно просто зв'язатися з менеджером будь-яким зручним для вас способом.
Усі відносини регулюються згідно із Законом України "Про захист прав споживачів".